Między jakimi kolejnymi liczbami naturalnymi znajdują się następujące pierwastki
√3
√17
√65
√147
∛619
∛26
∛200
∛700
@)ozacuj jakas liczba naturalna jest naj bliższaq liczbie
√11
√35
√61
√119
∛200
∛47
∛341
∛900
3)wskaż liczbę naturalną kturej pierwiastek kwadratowy jest zawarty pomiedzy
7i8 12i13 17i18 20i21
piersz najlepsza

3

Odpowiedzi

2010-02-17T20:32:35+01:00
√3 - 1,2
√17 - 4,5
√65 - 8,9
√147 12,13
∛619 8,9
∛26 2,3
∛200 5,6
∛700 8,9

√11 - 3
√35 6
√61 8
√119 11
∛200 6
∛47 4
∛341 7
∛900 10

7i8 wszystkie od 50 do 63
12i13 od 145 do 168
17i18 od 290 do 323
20i21 od 401 do 440
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:34:38+01:00
1) miedzy:
1 a 2,4 a 5 ,8 a 9,12 a 13,24 a 25,5 a 6,14 a 15,26 a 27,

2)

3,6,8,11,14,7,18,18,30

3)

50,145,290,401
6 3 6
2010-02-17T21:36:08+01:00
1. pomiędzy 1-2, 4-5 , 8-9, 12-13, 24-25, 5-6, 14-15, 26-27.
2.
3,6,8,11,14,7,18,18,30
3.
50,145,290,401
3 3 3