Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:32:37+01:00
A)prostopadłościan
2cm, 10cm, 50cm

P=2*Pp+Pb
Pp=2*10=20

Pb=2*2*50+2*10*50
Pb=200+1000=1200

P.całkowite:
P=2*20+1200
P=1240

V=a*b*c
V=2*10*50
V=20*50
V=1000


b)sześcian
a=1,2
P=6a kwadrat
P=6*1,2 kwadrat
P=8,64

V=a do trzeciej
V=1,2*1,2*1,2
V=1,728
2010-02-17T20:34:33+01:00
A)
Pc=2*a*b+2*b*c+2*a*c
a=2cm
b=1dm=10cm
c=5mm=0,5cm
Pc=2*2*10+2*10*0,5+2*2*0,5
Pc=40+10+2
Pc=52cm²

V=a*b*c
V=2*10*0,5
V=10cm³

b)Pc=6*a²
a=1,2cm
Pc=6*1,2²
Pc=6*1,44
Pc=8,64cm²

V=a³
a=1,2cm
V=1,2³
V=1,728cm³