Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:30:13+01:00
Granicę między dzieciństwem a dorosłością przekracza się wraz z usamodzielnieniem się. Gdy ktoż zaczyna być samodzielny, potrafi o siebie zadbać, radzi sobie w życiu staje się osobą dorosłą. Jednak osobą dorosłą staje się też wtedy kiedy staje się pełnoletnim (18 lat).
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:32:32+01:00
Granicę między dzieciństwem, a dorosłością przekraczamy wtedy, kiedy w pełni jesteśmy odpowiedzialni za własne czyny. Drugim wskaźnikiem stania się dorosłym jest finansowe usamodzielnienie się.
2 3 2