Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:28:45+01:00
Wysokość i długość fali zależy od takich czynników jak prędkość wiatru, jego stałość czy głębokość akwenu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:41:44+01:00
Głębokość fal morskich zależy od :
1. ciśnienia atmosferycznego (od wiatru)
2.głębokości morza
3.od zasolenia
;) Mysle ,ze dobrze ...;) hehe;]

A i jeszcze ;p
Gdy woda w pewnym miejscu podniesie sie, to wtedy zwieksza sie predkosc wiatru i wtedy jest spadek cisnienia atmosferycznego. Spadek cisnienia podnosi fale do gory i wtedy kszaltuje sie fala..;)
:d