Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:32:05+01:00
Prawicowe
Platforma obywatelska
Prawo i Sprawiedliwość
Libertas Polska
Naprzód Polsko
Prawica Rzeczypospolitej

Lewicowe:
RACJA Polskiej Lewicy
Ruch Odrodzenia Gospodarczego im. Edwarda Gierka
Samoobrona Rzeczpospolitej Polskiej
Socjaldemokracja Polska
Sojusz Lewicy Demokratycznej
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:37:36+01:00
Lewicowe: Sojusz lewicy demokratycznej, socjaldemokracja polska, samoobrona RP, Ruch Katolicko-Narodowy, Polska Lewica
Prawicowe: platforma obywatelska, prawo i sprawiedliwość, liga polskich rodzin, Prawica Rzeczypospolitej, Ruch Społeczny Naprzód Polsko
1 2 1
2010-02-17T20:50:31+01:00
Lewica
Partia Demokratyczna
Sojusz lewicy demokratycznej
Stronnictwo Demokratyczne
RACJA Polskiej Lewicy
Socjaldemokracja Polska
Polska Partia Pracy

Prawica
Prawo i Sprawiedliwość
Platforma Obywatelska
Polskie stronnictwo ludowe
Prawica Rzeczpospolitej
Liga Polskich rodzin
2 3 2