Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:31:25+01:00
X=cena 1 gumki
y=cena 1spinki

4x+6y=4,80
x+10y=4,60→x=4,60-10y

4(4,60-10y)+6y=4,80
18,4-40y+6y=4,80
-34y=4,80-18,40
-34y=-13,6
y=13,6:34
y=0,4

x=4,60-10×0,40=4,60-4=0,60
odp[. 1 gumka kosztuje 0,60zł, a 1 spinka 0,40zł
2010-02-17T20:34:41+01:00
4x+6y=4.8
x+10y=4.6 / x(-4)

4x+6y=4.8
-4x-40y=-18.4

-34y=-13.4/:-34
y=0.4

4x+6 x 0.4=4.8
y=0.4
4x+2.4=4.8
y=0.4
4x=2.4/:4
y=0.4
x=0.6 gumka
y=0.4 spinka
2010-02-17T20:35:57+01:00
X - gumki
z - spinki

4x + 6z= 4,8
x + 10z= 4,6

4x + 6z= 4,8
x = 4,6 -10z

4*(4,6 -10z) +6z = 4,8
x = 4,6 -10z

18,4 -40z +6z =4,8
x = 4,6 -10z

-34z =-13,6
x = 4,6 -10z

z= 0,40zl
x= 4,6 - 4 = 0,60zl

Gumka kosztuje 60gr, Spinka 40gr.