Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:31:50+01:00
FePO₄ wartość kationu wynosi III, gdyż reszta kwasowa jest trójwartościowa, tylko że się skróciły w regule na krzyż.
FeSO₄ - wartość kationu wynosi II, gdyż reszta kwasowa jest dwuwartościowa. dwójki się skróciły w regule na krzyż.
3 5 3
2010-02-17T20:32:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:35:14+01:00
W FePO4 kation żelaza ma ładunek 3+

W FeSO4 kation żelaza ma ładunek 2+
3 5 3