Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:03:26+01:00
1. Grzech.
2. Na górze Synaj Mojżeszowi.
3. Na kłamaniu na temat drugiej osoby.
4. Szczera rozmowa z Bogiem.
5. Jest modlitwa którą przekazała nam Maryja. Modlimy się w niej do Maryi jednocześnie przesuwając dłońmi po paciorkach różańca.
6. Urodził się w Betlejem w roku 0 bo jego narodziny to początek naszej ery.
2010-02-17T21:06:12+01:00
1 człowiek cierpi przez grzech pierworodny pierwszych rodziców. za nieposłuszeństwo wobec Boga, poznali dobro i zło. niewątpliwie cierpienia są złem, ale ofiarowane Bogu wyjednują wiele łask
2 dekalog przekazał Bóg Mojrzeszowi na kamiennych tablicach. nie był to przekaz z rąk do rąk, ale z drzewa płonącego odezwał się głos Stwórcy przekazujący 10 przykazań nie zdyscyplinowanemu narodowi wybranemu
3 Obmowa i oszczerstwo niszczą dobre imię i cześć bliźniego. Cześć jest świadectwem społecznym składanym godności człowieka i każdy ma naturalne prawo do czci, do dobrego imienia i do szacunku. Tak więc obmowa i oszczerstwo naruszają cnoty sprawiedliwości i miłości
4 Modlitwa jest dla mnie wzniesieniem serca, prostym spojrzeniem ku Niebu, okrzykiem wdzięczności i miłości zarówno w cierpieniu, jak i radości - tak mówił św Teresa
5 Istotą modlitwy różańcowej jest rozważanie i przeżywanie wraz z Matką Najświętszą tych zbawczych wydarzeń, w których Ona uczestniczyła od poczęcia Jezusa Chrystusa aż po wyniesienie Jej na Królową
6 2010 lat temu, rocznica będzie 24 grudnia