Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:36:55+01:00
Bardzo lubię uprawiać sport, jakim jest żeglarstwo. Jest to dość niebezpieczny sport, ponieważ łódka może się przewrócić, a my z kolei,, możemy zostać sami na morzu...Trzeba bardzo długo i cierpliwie doskonalić swoje umiejętności, aby wiedzieć, co zrobić w każdej sytuacji.Aby zostać zawodowym żeglarzem i uczestniczyć w regatach trzeba umieć szybko i bezbłędnie pływać.
2 3 2
2010-02-17T20:37:49+01:00
Moim ulubioną dyscypliną sportową jest skok o tyczce. ten sport wymaga cierpliwości i dobrej kondycji. na początku trzeba długo czekać aż sędzia podniesie chorągiewke.po uniesieniu choragiewki sportowiec zaczyna szybko biegnąc. biegnie około 20 metrów a to długi dystans jeżeli zachwile ma wykonać wysoki i niebezpieczny skok
2 4 2
2010-02-17T20:37:50+01:00
Moim ulubionym sportem jest siatkowka. Nie jest ona latwym sportem. Trzbea bardzo SZYBKO poruszac sie na boisku i WYSOKO skakac. Nalezy takze wiedziec kiedy odbic pilke DALEKO a kiedy blisko. Niektore sety moga byc bardzo dlubie. Dlatego trzeba byc WYTRWAŁYM.Jednak siatkowka jest tez bardzo NIEBEZPIECZNA. Przykladem tego moze byc to , ze kiedy jedna osoba moze skoczyc na noge drugiej osoby i skrecic kostke..Mimo to bardzo lubie w nia grac..




MAM NADZIEJE ZE POMOGLAM... ;*****
3 4 3