Mam problem...
Muszę na W-F odpowiedzieć na pytania:
1. Kiedy został założony Klub Siatkarski Jastrzębski Węgiel.
2. Kto był pierwszym trenerem.
3. Jaki był pierwszy skład drużyny.
4. Jakiej narodowości był pierwszy zagraniczny zawodnik w Jastrzębskim Węglu.

Proszę o szybką odpowiedź ;**
Pilne...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:41:56+01:00
1. Został założony w 1949r. pod nazwą LZS Jastrzębie, a pod obecną nazwą występuje od 2004r.

2. Pierwszym trenerem Jastrzębskiego Węgla ( nie LZS Jastrzębie) był Igor Prielożny

3.
1. Daniel Pliński
2 Marcin Wika
3 Przemysław Michalczyk
4 Grzegorz Pilarz
5 Radosław Rybak
6 Arkadiusz Terlecki
7 Paweł Rusek
8 Victor Rivera (POR)
9 Adam Kurian
10 Jose Alvarez Rivera (POR)
11 Grzegorz Nowak
12 Pavel Chudik (SLO)


4. Był Słowakiem.

Mam nadzieję, że o to chodziło :) Miłego wieczoru:)
2010-02-17T22:55:29+01:00
1Klub Siatkarski Jastrzębski Węgiel został założony w 1949r.
2 Roberto Santilli
3
1. Daniel Pliński
2 Marcin Wika
3 Przemysław Michalczyk
4 Grzegorz Pilarz
5 Radosław Rybak
6 Arkadiusz Terlecki
7 Paweł Rusek
8 Victor Rivera (POR)
9 Adam Kurian
10 Jose Alvarez Rivera (POR)
11 Grzegorz Nowak
12 Pavel Chudik (SLO)

4Był Słowakiem.