Odpowiedzi

2010-02-17T20:42:04+01:00
Wzór na długośc wycinka kołowego

(α/360)*2πr
2πr=const.=7.536
5min=30stopni

15min to 90stopni
90/360=0,25
0,25*7,536=1.884

20min to 120st.
120/360=0,(3)
0,33*7,536=2,49

25min to 150st.
150/360=0,42
0,42*7,536=3,17

110min to 690st.
660/360=1,92
1,83*7,536=13,79

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:59:20+01:00
R=1,2 cm.
L=2πr
L= 2*3,14*1,2
L=7,536 cm.

a)1/4*7,536=1,884
b)1/3*7,536=2,512
c)5/12*7,536=3,14
d)1 5/6*7,536=13,816
2 5 2