Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:33:14+01:00
Relacja przyjacielska jest lepsza, bliższa od koleżeńskiej. Kolegą można nazwać każdego, a przyjacielem jest osoba, której się ufa i do której jest się przywiązanym. Między przyjaciółmi istnieje silniejsza więź niż między kolegami.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:36:36+01:00
Przyjaźń musi być relacją dwustronną. Ta relacja jest bliższa od koleżeńskiej tzn., że ufamy drugiej osobie, a ona nam zwierzamy się jej, zaś relacja koleżeńska jest poparta na tym, że kogoś lubimy, ale nie jesteśmy z nią tak blisko jak z przyjaciółka czy przyjacielem.
5 2 5
2010-02-17T20:37:03+01:00
Kiedy ktos sie przyjazni to przebywa ze soba duzo czasu,ufa sobie,zwierza sie z wszystkie oraz powierza drogiej osobie rozne sekrety. Kolezenstwo jest wtedy gdy (dwie osoby) nie sa ze soba tak "zwiazane" ze by sobie zaufac lub powierzyc sekret.Najczesciej po kolezenstwie czest te osoby sa przyjaciolmi,ale zdarzaja sie wyjatki poniewaz niektorzy nie sa lojalni i szczezy.
6 3 6