Odpowiedzi

2010-02-17T20:35:21+01:00
Gleboko wierzacy ludzie, ktorzy wierza w boga i go kochaja oraz staraja sie wypelniac wobec niego swoje obowiazki, sluzyc mu i zawierzaj mu we wszystkich aspektach.
3 4 3
2010-02-17T20:35:41+01:00
Najdoskonalszą wspólnote tworząą ludzie z Panem Jezusem :):)>>>>........
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:10:18+01:00
Najdoskonalszą wspólnotę tworzą ludzie zgodni z Jezusem.
ci którzy wierzyli w zycie wieczne i polegali na bogu , i byli zdolni by oddać swoje zycie dla Boga .
4 5 4