Odpowiedzi

2010-02-17T20:36:04+01:00
Przykrywać
wygląd znanych osób
fryzjer

Wydaje mi się,że w drugim słówku popełniłaś bład:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:38:56+01:00
Cover - zaślepka (np. do otworu lub gniazda w komputerze, w urządzeniu)
2 pokrycie; gwarancja; ubezpieczenie
3 ubezpieczać; pokrywać
4 okładka (magazynu, czasopisma)
5 dotyczyć
6 pokrywać; przykrywać
7 przykrycie; pokrowiec
8 pokrywa (urządzenia)
9 kryć (np. klacz)
10 zasięg (odsetek grupy celowej, do którego dana reklama dotarła przynajmniej raz)
11 nadkład (w górnictwie)
12 pokrowiec (specjalnie ukształtowany arkusz materiału do zakrywania całego samochodu lub jego elementów np.: siedzeń)
13 przeróbka (utwór nagrany wcześniej przez innego wykonawcę)
14 otulina (betonowa osłona prętu zbrojeniowego w żelbecie)
15 omawiać; poruszać
16 zwrot kosztów
17 zastępstwo (osoba zastępująca kogoś)
18 (dziennikarskie) relacjonować; zdawać relację
19 pokrywa (sedesu)
20 pokrywać (weksel, rachunek, wydatki) - cover (a bill, an account, expenses)
21 pokrywać (weksel) - cover (a bill)

apperance famous - znany wygląd .. ?

hairstyle - uczesanie

a tego 2 to nie wiem .
proszę o naj ;)