Odpowiedzi

2009-10-14T12:22:21+02:00
Panie Boże prosimy Cię aby wszyscy Chrześcijanie na całym świecie zjednoczyli się.Aby nie było żadnych nieporozumień między Chrzescijanamoi, aby pomagali sobie nawzajem i nie robili krzywdy innym.
Panie boże PROSIMY.
Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T12:25:05+02:00
Panie, w ciszy wschodzącego dnia, przychodzę Cię błagać o pokój, o mądrość, o siłę. Chcę patrzeć dziś na świat oczami przepełnionymi miłością. Być cierpliwym, wyrozumiałym, cichym i mądrym. Patrzeć ponad to, co jest tylko pozorem, widzieć Twoje dzieci tak, jak Ty sam je widzisz i dostrzegać w nich to, co dobre.
Proszę Cie Boże wszechmocny, zjednocz ze sobą wszystkich moich braci, którzy po drodze gdzieś się pogubili. Daj im taką życzliwość i radość, by wszyscy, którzy się ze sobą spotykają, odczuli Twoją obecność. I niech będą dla innych chlebem, jak Ty jesteś nim dla nas każdego dnia.
2009-10-14T12:27:15+02:00
Pnie boze prosze ci zjednocz wszystkich chrzescijan na ziemi aby oni i ja sam zyli w zgodzie i milosierdziu














Amen