Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:10:26+01:00
W załączniku....
jeśli byś nie odtworzyła załącznika to napisz do mnie to ci go wyślę przez gg
2010-02-17T21:14:24+01:00
V= Pole Podstawy * Wysokość = (1/2(a+b)*h)*H = (16/2*4)*10 =32*10=320³
Pole Całkowite =2*Pp+4*Pb= 2*32(wynika z góry) + 2√13<-(jest to krótszy bok lewej ściany wyliczony z pitagorasa) *10 +10*11 + 5*10 + 10*4 =64 +20 z 13 +110 +50 + 40 =264 + 20√13 j²