Odpowiedzi

2010-02-17T20:36:54+01:00
Łaka jest to miejsce, w ktorym mieszkaja male zwierzeta. Nie nalezy ich niszczyc bo sa czyims domem
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T20:37:03+01:00
Żeby paść na nich zwierzęta ...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:38:02+01:00
Łąki są bardzo ważnym elementem w życiu środowiska. Dostarcza nam bardzo dużo tlenu, ponieważ rośliny żyjące na niej prowadzą proces fotosyntezy. Łąki stanowią również miejsce zamieszkania zwierząt np. lisów. Służą nam jako miejsce relaksu oraz odpoczynku.
2 5 2