Odpowiedzi

2010-02-17T20:46:09+01:00
Pśb=3m*3m
Pśb=9
9*4=36
50cm=0.5m
P1rolki=0.5*6=3
36:3=12
12*30=360zł
odp.: Trzeba zapłacić 360zł za 12 rolek tapety
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:00:02+01:00
Powierzchnia ścian:
5m*3m=15m(sześciennych)15m*2=30m ponieważ są 2 takie ściany
5m*3=15m(sześciennych)15m*2=30m bo są takie 2
3m*3m=9m(sześciennych 9m*2=18m bo są takie 2
30m+30m+18m=78m

Powierzchnia tapety:
50cm=0,5m
0,5m *6m=3m(sześcienne)

Liczba i koszt potrzebnych rolek:
78m/3m=26
26*30zł=780zł
Odp.:Trzeba kupić 26 rolek tapety które będą kosztować 780zł.