Napisz kilka dowcipnych zdań o wędrowaniu,rozpoczynajac wypowiedz jednym z podanych przysłów:
a. Podróże kształcą.
b. Kto pyta, nie bladzi.
c. Kto nie ma w glowie,ten ma w nogach.
d. Wszedzie dobrze,ale w domu najepiej.

Prosze o 5-6 wypowiedzi ;) :p

3

Odpowiedzi

2010-02-17T20:42:55+01:00
Podróże kształcą,więc kupię klakson. pojadę w drogę i złamię nogę. później ucieknę i kwiat mi zwiędnie.gdy znów wyruszę z domu się ruszę!
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:43:33+01:00
A) Podróże kształcą ale tylko wtedy kiedy ma się w nogach :)
b)Kto pyta,nie błądzi a kto bładzi ten zapyta :)
c)Kto nie ma w głowie ten ma w nogach no chyba że ktoś nie ma głowy:)
d)Wszedzie dobrze ale w domu najlepiej,bo wszedzie maja zle żarcie:)
6 3 6
2010-02-17T20:46:55+01:00
Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach. Jacek rozpalił ognisko w lesie, potem podpalił cały las,a na koniec uciekł. Czy widział ktoś kiedyś takie głupstwo, jakim jest palenie ognisk w lesie? Możemy sobie zadać jedno zasadnicze pytanie: czy On był mądry?Jacek już chyba nigdy nie będzie miał odwagi, by wybrać się do lasu i rozniecić ognisko.

Jeśli miało być to opowiadanie to mi napisz to przerobie to bo właśnie nie bylam pewna :(
1 1 1