Odpowiedzi

2010-02-17T20:56:01+01:00
18.a
19.d
20.d

1
a1+r=-1
a1+4r=8
obliczamy układ równan
-a1-r=1
a1+4r=8

podliczmy
3r=9
r=3
a1=-4

2.
a1*q^2=8
a1*q^6=1/2

q^2=8/a1

podstwiamy
a1*(8/a1)^3=1/2
a1*(512/a1)^3=1/2
512/q^2=1/2
1024=a1^2
a1=32
q=1/2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:56:54+01:00
Rozwiązanie w załączniuku
w zadaniu 20 jest odpowiedz A mam błąd bo po podzieleniu -2pierwiastkow z3 +4 przez -1 wyjdzie nam 2pier-4