Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:46:29+01:00
X-cała powierzchnia działki
0,75x=1530m²/:0,75
x=2040m²-cała działka

szerokość -42,5m
długość-y
pole=y*42,5
2040m²=42,5y
42,5y=2040/:42,5
y=48m
odp.długość działki wynosi 48m
2010-02-17T20:48:39+01:00
75%--->1530m2
100%---> x
x to całe pole działki

x= 100 * 1530/ 75
x=2040m2

P=a*b
2040= a* 42,5
a=2040/42,5
a=48

:) Odp. Długość tej działki wynosi 48m.
2010-02-17T20:49:14+01:00
0,75 - 1530
1 - x
x=2040

y*42,5=2040
y=2040:42,5
y=48

Odp.: Długość tej działki to 48 m.