Odpowiedzi

2010-02-17T20:43:10+01:00
-zbyszko
-jagienka
-danusia
2 5 2
2010-02-17T20:45:04+01:00
Zbyszko z Bogdańca
Maćko z Bogdańca
Jurand ze Spychowa
Danusia Jurandówna
Jagienka ze Zgorzelic
Zych ze Zgorzelic
Hlawa
Fulko de Lorche

3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:46:40+01:00
Zbyszko i Maćko z Bogdańca,Jurand ze Spychowa, Jagienka ze Zgorzelic ,Danuśka, Zych ze Zgorzelic, Hlawa, Anula Cieciechówna , Sanderus, Fulko de Lorche , Danveld, Rotgier,Gotfryd , Zygfryd

Wypisałam tych których pamiętałam xD mam nadzieje że pomogłam
15 3 15