Ratujcie ;*

W pewnej firmie telekomunikacyjnej opłata za rozmowy międzymiastowe wynosi 1,25zł za każdą rozpoczętą minutę. Jest to kwota netto, do której należy doliczyć 22% podatku VAT. Ile zapłacimy za 3minuty i 17sekund rozmowy z Krakowa do Warszawy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:48:24+01:00
3min 17s≈4 rozpoczete min
1,25zl+1,25zlx22%=1,25zl+1,25zlx0,22=1,25zl+0,275zl≈1,53zl
1,53zlx4=6,12zl
Odp.: Koszt tej rozmowy to 6,12zl.

Liczę na naj!.:****
2010-02-17T20:52:02+01:00
1,25 × 122% = 1,25 × 1,22 = 1.52 [zł] -cena za każdą rozpoczętą minutę

3 minuty 17 sekund - rozpoczęta czwarta minuta

4 × 1,52 = 6,08 [zł]


Odp. Za 3 minuty i 17 sekund zapłacimy 6 zł i 8 groszy.