Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T20:55:16+01:00
Ja to rozumiem, że ktoś posunąl się do złych czynów. Człowiek mógł najpierw dobrze postepować, ale w biegiem czasu się zmienił. Nie potrafi juz kierować nad swymi myslami. Posunął się ku negatywności.
2010-02-17T20:55:45+01:00
Pojęcie "przesunięcie ku negatywności" roumiem tak, że zmieniamy się na gorsze. nasz charakter i nasze czyny zmieniają się.
2010-02-17T21:00:36+01:00
Przesuniecie ku negatywności to znaczy że ktos był dobry a teraz jest z zachowania zły.
Przesunięcie negatywności to znaczy że np.jakiś młody chłopiec chodził do kościoła co niedziele a od teraz nie chodzi bo posłuchał się kolegów i mama powiedziała do niego że zeszedł na złą drogę.