Odpowiedzi

2010-02-17T21:00:49+01:00
Cisza z ciszą rozmawiać próbowały.
Lecz cisza jak cisza cicha zawsze jest.
Porozumiewały się ciszą, cicho było.
Tak jak rozmowa ta-cicha..
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:05:07+01:00
Cisza jet cicha,
cisza szepce wieczorami,
każdemu do ucha,
obsypuje nas darami!
Przecież najtrudniej to milczeć...
gdy ktoś jest w potrzebie.
Nie mówić ani słowem,
by nie czuł się w niebie.
Najmocniej przyjaciela
ciszą można zranić,
bo serce delikatne,
lecz da się poranić...

PROSZĘ O NAJ DLA MNIE, A DLA CIEBIE BĘDZIE 6
5 5 5