Odpowiedzi

2010-02-17T21:00:03+01:00
P. całkowite = 120 dm 2
P.p. bocznej= 120 dm2 : 4 = 30 dm2

P. podstawy = ( 120 dm2 - 30 dm2 ) :2 = 90dm2 :2 = 45 dm2

P. podstawy - 45 dm 2.




Tu masz obliczenia, przynajmniej tak mi się wydaje. ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:00:13+01:00
Pc=120dm²
Pb=Pc:4=120dm:4=30dm

Pc=2*Pp+Pb
120dm²=2*Pp+30dm²
2*Pp=120dm²-30dm²
2*Pp=90dm²/:2
Pp=45dm²
odp.pole podstawy wynosi 45dm²