Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:06:28+01:00
1. Funkcja to przyporządkowanie każdemu elementowi z zbioru X dokladnie jeden element z zbioru Y
2. Zbiór X, na którym określona jest funkcja
3. Zbiór x = dziedzina, zbiór Y = przeciwdziedzina
4.Każdy element dziedzin nazywamy argumentem funkcji.
2010-02-17T21:12:44+01:00
1.Funkcja- jeżeli sa 2 zbiory X i Y i każdy element x należące do zbioru X jest przyporządkowany dokładnie jednemu elementowi y należącego do zbioru Y.

2. Dziedzina - zbiór argumentów; elementy zbioru X

3.Przeciwdziedzina - zbiór wartośći funkcji ; elementy zbioru Y

4.Argument- element należący do zbioru X

2010-02-17T21:17:18+01:00
1.funkcja nazywamy takie przekształcenie w którym każdemu elementowi z jednego zbioru jest przyporządkowanym dokładnie jeden element z drugiego zbioru.
2.pierwszy zbiór (A) nazywamy dziedziną funkcji a drugi (B) zbiorem wartości funkcji. Element z dziedziny to argument , a dement ze zbioru wartości funkcji to wartość funkcji.

3. Zbiór elementów, które przyporządkowujemy nazywamy dziedziną. Zbiór elementów, zawierający elementy przyporządkowywane nazywamy przeciwdziedziną. Zbiór tylko elementów przyporządkowywanych nazywamy zbiorem wartości Np. W przykładzie II dziedziną jest zbiór różnych rodzajów odpadów, zaś przeciwdziedziną zbiór liczb wyrażonych w procentach.
4. argument dla których funkcja przyjmuje wartości dodatnie bądź ujemne.
tego piatego to niewiem