Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:02:36+01:00
15 jest dziwlnikiem liczby 60
6 jest wielokrotniscia liczby 3
4 jest dzielnikiem
10 jest dzielnikiem
42 wielokrotnoscia
1 dzielnikiem
80 4 80
Dzięki☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2010-02-17T21:02:53+01:00
Dzielnkiem
wielokrotnością
dzielnkiem
dzielnikiem
wielokrotnością
dzielnkiem
35 3 35
2010-02-17T21:06:31+01:00
1.jest dzielnikiem
2. jest wielokrotnością
3. jest dzielnikiem
4. jest dzielnikiem
5. jest wielokrotnością
6. jest dzielnikiem

liczę na naj....
33 4 33