Odpowiedzi

2010-02-17T21:05:20+01:00
Ponieważ na podwórku jest dodatnia temperatura i śnieg leżący na chodniku topnieje a woda powstała z tego śiegu zamarza poprzez to ze chodnik i ziemia pod chodnikem mają ujemną temperaturę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:06:12+01:00
Jest to bardzo proste ponieważ temperatura ziemi jest plusowa jest jakby izolatorem Ciepła które zatrzymuje w sobie a na górnej warstwie śniegu jest temp minusowa stanowczo większa czyli śnieg podgrzewany przez glebę jest z lekka rozpuszczony po czym zamarza a góra jest ciągle zamrożona Liczę na Naj:) Pozdrawiam
1 5 1