Odpowiedzi

2010-02-17T21:10:05+01:00
Ogłoszenie
dnia 16.09.2010 o godz 11 odbędzie sie spotkanie z kandydatami do rady Samorządu Uczniowskiego w kl nr 3
Dyrektor
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T23:10:06+01:00
Powiadomienie
Dnia trzynastego marca, bieżącego roku, w sali numer 45 naszej szkoły, odbędzie się spotkanie, z kandydatem do Rady Samorządu Uczniowskiego. Wszystkich zainteresowanych, serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy
3 3 3