Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:15:39+01:00
Ogłoszenie
Ja podpisana niżej Anna Mucha szukam pracy na wakacje. Mam zakończone dwa kursy i jestem studentką . Jestem osobą kompetentną o dobrych manierach . Proszę o kontakt telefoniczny jeżeli nadaję się do pracy w twojej firmie tel:123456789 .
Z góry dziękuję !
Anna Mucha
2010-02-17T21:17:29+01:00
Jestem osobą uczącą się (np. gimnazjum) i bardzo chciałbym zatrudnić się na wakacje w pracy . przyjmuje każde rozsądne propozycje pracy.
2010-02-17T21:19:45+01:00
Mam 16 lat i szukam pracy na wakcje. Może to być obojetnie jaka praca chodzi mi tylko o to by troche zarobić przez wakacje. Mam dużo energi i szybko się ucze.