Odpowiedzi

2010-02-17T21:19:37+01:00
Drogi Mikołaju mam na imię Patryk i mam 8 lat na choinkę chciałbym dostać mojego czarnego wymarzonego laptopa wiem że on trochę kosztuje ale ja naprawdę bym go chciał.Maże o tej rzeczy dniami i nocami. I kochany Mikołaju pamiętaj o tym że w tym roku byłem bardzo grzeczny.
8 3 8
2010-02-17T21:20:15+01:00
Drogi Mikołaju!
Piszę do Ciebie ten list z prośbą byś dał mi mój wymarzony prezent. Nie jest to rzecz materialna ani nie chcę od Ciebie pieniędzy. Chcę, żebyś wiedział, że bardzo kocham swoją rodzinę, a szczególnie moich bliskich - mamę i tatę. Dlatego proszę Cię bardzo, abyś podarował im zdrowie i dużo miłości. Na tym mi najbardziej zależy. Mam nadzieję, że wysłuchasz moich próśb i spełnisz moje marzenie.

(Twoje imię)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:20:19+01:00
Warszawa,15.08.2010r.

Święty Mikołaj
Laponia
Maciej Nowak
ul. Piękna
00-000 Warszawa
Podanie
Proszę Cię Święty Mikołaju, abym w te święta pod choinkę dostała laptopa.
Ten prezent pomoże mi w nauce. Będę miała lepszy dostęp do wielu ciekawych informacji. Łatwiejsza będzie też komunikacja z moją rodziną i przyjaciółmi.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem
Maciej Nowak

tylko data po prawo, świety mikołaj i laponia po lewo, na tej samej wysokości po prawo nasze dane. podanie na środku a z poważaniem i podpis rówież po lewo. Sory ale mi sie poprzestawiało wszystko. Ps. Proszę o naj :)
73 2 73