Przetłumaczyc to musze pilne jak najszybcjej plis dam naj 1.Mark is looking for another job. He can't get by on the money he earns.
2.Stop talking and get on with your work!
3 Poor Mr Jackson doesn't seem to be getting over his back injury.
4. Brian managed to get away from the fire and call the fire brigade.
5 The careless driver got away with paying a fine.

2

Odpowiedzi

2010-02-17T21:29:56+01:00
1. Mark szuka innej pracy. Nie może znależć czegos na czym zarabiłby duzo pieniędzy.
2. Przestań mówić i znajdz prace!
3 Biedny Pan Jackson cierpi na uraz kręgosłupa.
4. Brianowi udało się uchronić od ognia i wezwać straż pożarna.
5 nieostrożnnego kierowcę omineła kara płacenia grzywny.

prosze bardzo ;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:31:19+01:00
1. Marek szuka innej pracy. Nie daje sobie rady finansowo z pieniędzy które zarabia.
2. Przestań rozmawiać i bierz sie za robotę.
3. Biedny Pan Jackson nie wygląda żeby dochodził do siebie po kontuzji pleców.
4. Brian zdołał wydostać sie z ognia i zadzwonił po straż pożarną.
5. Nieostrożny kierowca uniknął zapłaty mandatu.