1. Zaznacz sposób odczytywania zapisu 3 H2
A. 3 cząsteczki wodoru
B. 3 atomy wodoru
C. 2 atomy wodoru
D. 6 cząsteczek wodoru

2. Zaznacz zestaw substancji w których występuje wiązanie jonowe.
A. H2O, CO2, HCl
B. Na2O, NH3, MgCl2
C. KCl, CaF2, LiBr
D. H2, O2, N2

3. Wskaż poprawnie zapisane wartości współczynników stechiometrycznych równania reakcji chemicznej: ...C + ...O2 --> ...CO.
A. 1,1,1
B. 2,1,2
C. 1,2,1
D. 2,2,1

pliss o pomoc.

daje naaaj ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:28:22+01:00
2010-02-17T21:38:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1. Zaznacz sposób odczytywania zapisu 3 H2
Odpowiedź A

2. Zaznacz zestaw substancji w których występuje wiązanie jonowe.
Odpowiedź C

3. Wskaż poprawnie zapisane wartości współczynników stechiometrycznych równania reakcji chemicznej: ...C + ...O2 --> ...CO.
Odpowiedź B
8 4 8