Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:30:12+01:00
1
4
9
16
25
36
49
64
81
100
121
144
169
196
225
256
289
324
361
400
2010-02-17T21:31:37+01:00
1²= 1 *1= 1
2²= 2*2 = 4
3²= 3*3 =9
4²= 4 *4 = 16
5²= 5*5 = 25
6²= 6*6 = 36
7²= 7*7= 49
8²= 8 *8= 64
9²= 9*9 = 81
10²= 10 *10 = 100
11²= 11*11 = 121
12²= 12*12 = 144
13²= 13 *13 = 169
14²= 14*14 = 196
15²= 15*15 = 225
16²= 16*16 =256
17²= 17 *17 = 289
18²= 18*18 = 324
19²= 19 *19 = 361
20²= 20 *20 =400