Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T21:30:18+01:00
-Odzrut rakietowy-rakiety kosmiczne ,aby sie wzbila musi urzyc odrzutu
-Odrzut broni palnej lub maszynowej-tz.tak zwanej energii odrzutu swobodnego zamka.
-Odrzut w przyrodzie-meduza chcac sie poruszac nabiera wody ,gwałtownie ja wypuszcza( czyli odrzut) i powoduje to uniej ruch
1 5 1
  • 007
  • Początkujący
2010-02-17T21:31:33+01:00
-Odrzut przez osobę ukochaną
-odrzut jako,,Bękarta" przez rodzicow
-odrzut piłki po złapaniu.


Pa :)))
1 2 1
2010-02-17T21:32:37+01:00
- w odrzutowcach,
- nadmuchany balon gdy go puścimy,
- prysznic włączony na duży strumień wody.
1 5 1