Na stacji meteorologicznej zanotowano następujące temperatury powietrza w ciągu doby i godz.1.00- -1C o godz.7.00-2stC o godz.13.00-8stC,o godz.19.00-3stC.
Oblicz średnią dobową temperaturę powietrza
i dobową amplitude temp.powietrza

Help!!

3

Odpowiedzi

2010-02-17T21:40:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:41:38+01:00
Średnia dobowa
[-1+(-2)+(-8)+(-3)/4=-3,5

amplituda

-1-(-8)=7 stopni
2010-02-17T21:43:46+01:00
Średnia dobowa
-1 +2+8+3=12
12:4=3
średnia dobowa=3

amplituda
8-(-1)=9