Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:37:44+01:00
Kiedy słyszę rano budzik,
myślę : po co się tak trudzi?
chcę minutkę pospać jeszcze,
więc budziku: przestań wrzeszczeć !!!
1 5 1
2010-02-17T21:38:55+01:00
Mie mam pojecia ale rymow mozesz poszukac w slowniku jezyka polskiego
2010-02-17T21:39:46+01:00
Niezależnie od pogody
tak codziennie dla wygody,
biorę rano swe siateczki
i wyruszam po bułeczki.
Z sąsiadkami się przywitam
i o zdrowie grzecznie spytam
Potem wejdę po bułeczki
kupię pszenne oraz mleczki
.
1 5 1