Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T21:39:14+01:00
X - wiek pierwszego chłopca
y - wiek drugiego chłopca

x + y = 22
x + 1 = 2(y +1)

x = 22 - y
22 - y +1 = 2y +2

-3y = -21 /:
y = 7

x = 22 - 7
x = 15

Odp: Chłopcy mają 7 i 15 lat.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T21:42:07+01:00
X - wiek jednego chłopca
y - wiek drugiego chłopca

x+y = 22
x+1=2y+2

x+y=22
x=2y+1

2y+1+y=22
x=2y+1

3y=21 / :3
x=2y+1

y=7 lat
x=15 lat
1 4 1