Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T21:39:30+01:00
Dane:
wymiary 20cm x 12dm x 0,5m.
Szukamy:
V=?
Rozwiązanie:
V= a × b × c
V = 20 cm × 120 cm × 50 cm = 120 000 cm³
V = 0, 2 m × 1,2 m × 0,5 m = 0,12 m³
Odp:Objętość w cm to 120 000 zaś w metrach 0,12.

2010-02-17T21:42:14+01:00
20 cm = 2 dm = 0,2 m
12 dm = 120 cm = 1,2 m
0,5 m = 5 dm = 50 cm

V = 20cm*120cm*50cm=120000 cm³ = 120 dm³ = 0,12 m³


2010-02-17T21:44:13+01:00
V=axbxc
a=20cm=0,2m
b=12dm=1,2m
c=0,5msześciennych
V=0,14m sze..=140000cz sześ...