Odpowiedzi

2010-02-17T22:25:41+01:00
Wzbuidziła uczucie zakochane. romantyczne. miłosne
6 3 6
2010-02-17T22:36:16+01:00
Róża wzbudziła w małym księciu miłość oraz tęsknote.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:47:49+01:00
Róża wzbudziła w Małym Ksiaciu miłość.Dzięki niej Mały Ksiażę zrozumiał, że kazdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny.Chłopiec opiekując sie Różą zrozumiał czym jest prawdziwa miłośc do drugiej osoby.Rozłąka z ukochana wzbudziła w nim tesknotę .
5 4 5