Zakreśl zdanie pasujące do opisanej sytuacji:

1.Zapraszasz koleżankę do kina.
a)Kommst du mit?
b)Wohin gehst du?
c)Ich gehe ins Kino?

2.Nie masz dzisiaj czasu.
a)Ich habe keine Lust.
b)Ich habe keine Zeit.
c)Ich habe keine Freunde.

3.Chcesz pójść na koncert.
a)Ich mag Konzerte sehr gern.
b)Mein Hobby ist Musik.
c)Ich mochte ins Konzert gehen.

4.Zgadzasz się na wspólne wyjście do pizzerii.
a)Gern.
b)Gern,aber heute nicht.
c)Ja,aber morgen.

5.Nie lubisz Hip-Hopu.
a)Ich hore Hip-Hop gern.
b)Ich finde Hip-Hop toll.
c)Ich mag Hip-Hop nicht.

6.Nie jesteś pewien czy możesz wyjść dzisiaj z domu.
a)Ich habe keine Lust.
b)O.K.,das geht.
c)Ich weiB nicht.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:11:27+01:00
2010-02-17T22:12:08+01:00
2010-02-17T22:13:53+01:00
1-a
2-b
3-c
4-a ??
5-c
6-c
7 4 7