Odpowiedzi

2010-02-17T22:15:58+01:00
Nie powinniśmy używać ściąg. Powinniśmy sami myśleć i się rozwijać umysłowo. Bo kiedy np. na sprawdzianie będziemy ściągać, a potem na testach nie będziemy wiedzieli o co chodzi, to będziemy żałować, że się nie uczyliśmy tylko korzystaliśmy ze ściąg.
2010-02-17T22:26:37+01:00
Ściganie jest niewarte gdyż nie mamy y niego żadnej korzyści z tej czynności ponieważ nie będziemy nic wiedzieć,a życie jest takie ,że potrafi płatać figle.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:34:05+01:00
Nie powinno się sciagac, ponieważ poprzez to nic sie nie nauczymy. Ściąganie jest oszustwe. Może dla niektórych jest to dobrym rozwiązaniem, ale pozniej w dalszych latach nauki, nic nie umiemy.