Pewnego jesiennego dnia słońce wschodzi o godzinie 6:38, a zachodzi o godzinie 16:01. Ile czasu trwa dzień?


I piszę od razu że to nie jest działanie 16:01 - 6:38=...
Bo wtedy zły wynik wychodzi i bardzo was proszę o działanie :) Z góry dzięki :*

3

Odpowiedzi

2010-02-17T22:18:33+01:00
2010-02-17T22:18:36+01:00
9h 23 min. po prostu h ma 60 min a nie 100 i dlatego to nie wychodzi tak.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:19:20+01:00
Od godziny 7 do 16 mija 9 godzin
I do tego doliczamy minuty - 22 (przed siódmą) i 1 (po 16)

Czyli:
9 godzin i 23 minuty
3 4 3