Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:20:09+01:00
30 tygodniowo, a to zależy ile miesiąc ma tygodni :)
2010-02-17T22:21:39+01:00
120 godzin ;p (6h dziennie trzeba pracowac - 5 dni w tugodniu ;p, pelny etat to 8 h dziennie) :P Zależy to od ilosci dni w danym miesiacu- srednia to wlasnie 120h: 5dni x 6h dziennie x 4 tygodnie = 30 x 4 = 120 h
2010-02-18T00:33:17+01:00
Na 3/4 etatu trzeba przepracować 6h na dobę, co daje 30h tygodniowo, a na miesiąc to będzie jakoś od 112-120h.
2 2 2