Napisz o przebiegu dnia Katji.Uwzględnij wszystkie informacje przedstawione na ilustracjach[to jest to jak ja opisdze te obrazki]

6.30 Uhr -wstaje katji z łużka /budzi się
8.30-15.30 Uhr -katji gra na komputerze/ pracuje na komputerze
16.00-17.30 Uhr -katji robi zakupy
18.00-19.30 Uhr -katji robi kolacje
20.00-23.00 Uhr -katji je z dwojegiem przyjaciół kolacje
23.00 Uhr -katji sprząta po kolacji

daje przykład jak to macie zrobić:

zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.
zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.
zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.
zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.
zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.
zdanie po niemiecku. tłumaczenie po polsku.

1.PS. piszcie to sami a nie z jakieś strony skopiujecie
2.PS. kiedy będą nad literą w jakimś zdaniu dwie takie kreski to weźcie tę literę w nawias np. m{a}chst
te {a} ma takie kreseczki i tak macie zaznaczać litery z tymi kreskami
3.PS. dziękuję z góry
4.PS. błędne rozwiązania i rozwiązania na poziomie ponad gimnazjalnym zgłaszam jako błedne
5.PS. jeszcze raz dziękuję z góry THX

2

Odpowiedzi

2010-02-17T22:36:01+01:00

1.Sie wacht auf. -ona budzi sie
2.Sie spielt Computer.-ona gra na kompie
3.Katij macht Einkäufe.-ona robi zakupy
4.Katji vorbereitet Abendessen.-ona przygotowuje kolacje
5.Katji isst Abendesssen mit zwei Freunden.-ona je kolacje z 2 przyjaciółmi
6.Sie räumt nach dem Abendessen auf.-ona sprzata po kolacji
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:40:33+01:00
6.30 Uhr - Katja erhebt sich aus dem Bett / aufwachen.
6.30 Uhr -katji wstaje z łóżka /budzi się

8.30-15.30 Uhr - Katja spielen auf dem Computer / Arbeiten auf Ihrem Computer.
8.30-15.30 Uhr -katji gra na komputerze/ pracuje na komputerze

16.00-17.30 Uhr - Katja einkaufen.
16.00-17.30 Uhr -katji robi zakupy

18.00-19.30 Uhr - Katja macht Abendessen.
18.00-19.30 Uhr -katji robi kolacje

20.00-23.00 Uhr - Katja ihnen Abendessen mit zwei Freunden.
20.00-23.00 Uhr -katji je z dwojegiem przyjaciół kolacje

23.00 Uhr - Katja bereinigt nach dem Abendessen.
23.00 Uhr -katji sprząta po kolacji

7 2 7