Odpowiedzi

2010-02-17T22:26:44+01:00
Dni bez nauki specjalnie ,aby sie uczyc , odrabiac zadania domowe .
4 2 4
2010-02-17T22:30:07+01:00
Ja uważam, że podczas wolnych dni, które są darem możemy coś zrobić
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:37:26+01:00
Słowa te mówią mi, że dni wolne, są darem od Boga. Jest to czas, który możemy poświęcić na coś wspaniałego. Czas, w którym stworzymy coś bardzo odmiennego. Wakacje, ferie, święta i inne dni wolne od pracy są czasem na pomyślenie o przyszłości i zastanowieniem się nad samym sobą. Szukaniem rozwiązań i ułatwieniem sobie życia.
25 3 25