Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:31:04+01:00
Puszki aluminiowe, to tragedia-czy pomyśleliście, że mogą przeleżeć w ziemi ho ho ho i jeszcze dłużej? A można je w 100% przerobić. Szkło w ziemi się nie rozkłada, a z każdej butelki i słoika można wykonać kolejne. Zamiast napoju w plastiku kupuj w szkle i wrzucaj do pojemnika. Zamiast aerozoli kupuj produkty w zwykłym rozpylaczu. Przecież te opakowania są z aluminium i trafiają na wysypiska, bo ich nikt nie skupuje i nie można ich dziurawić! Wyłączaj z kontaktu urządzenia elektryczne, gdy z nich nie korzystasz. Nawet "kontrolki" pobierają energię! Podziękuj ekspedientce, gdy chce ci wcisnąć foliową torebkę, w którą pakuje twoje nowe kosmetyki-przecież bez niej możesz wrzucić je do własnej torebki. Jeśli tylko możliwe, to jak najczęściej gromadźcie się w domu w jednym pokoju-wypalicie mniej prądu, a przy okazji fajnie jest być razem....
4 1 4
2010-02-17T23:15:27+01:00
Jak mogę przyczynić się do ochrony otaczającego mnie świata ? Wielu ludzi, w dzisiejszym świecie zadaje sobie to pytanie. Odpowiedź na nie,jest bardzo prosta, właściwie oczywista. Po pierwsze, być tolerancyjnym, otwartym, na innych. Gdyby nie brak tolerancji, nasz świat nie przeszedłby tylu wojen, co dotychczas. Po drugie, postawić na ekologię. W XXI wieku, wzrost zapotrzebowania, na nieodnawialne surowce minerale, i inne dobra naszej planety, rośnie w zatrważającym tempie. Zanieczyszczenie planety, wzbudza równie wielkie przerażenie. Powinniśmy więc, oszczędzać wodę, prąd, gaz, ropę. Starać się więcej spacerować, mniej poruszać się samochodem. Zamiast kupować wodę, w małych, plastikowych butelkach, powinniśmy nosić ją w bidonach. Po trzecie, powinniśmy być lepsi dla siebie. Ludzie, którzy wzajemnie sobie pomagają, mają do siebie mniej pretensji, a świat bez złości i agresji jest lepszym światem.
1 5 1