Odpowiedzi

2010-02-17T22:30:58+01:00
Dzieci biegaja po placu zabaw , buduja domki z piasku w piaskownicy , zjerzdzaja na zjerzdzalni
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T22:32:55+01:00
Gdy wspominam dzieciństwo, widzę moją ojczyznę, Polskę. Jest to kraj, piękny i bogaty. Wszędzie widać piękne lasy, urocze łąki porośnięte świeżą, zieloną trawą i kolorowymi kwiatami.Na łąkach wesoło bawią się dzieci. Nad rzeczką młodzi ludzie, pływają, piknikują i spędzają wolny czas, w pięknych okolicznościach przyrody. Czyste powietrze, ułatwia im tak sposób spędzania wolnego czas. Widzę rodziny, które spacerują po licznych parkach, rowerzystów, spacerowiczów, którzy podziwiają liczne pomniki przyrody. Widzę mój rodzinny dom, w którym stawiałam swoje pierwsze kroki, piękny, zielony ogród, i piaskownicę, w której bawiłam się, przez całe dzieciństwo, a szczęśliwi rodzice oglądali to z uśmiechem.
5 3 5
2010-02-17T22:35:18+01:00
Gdy wspominam dzieciństwo widzę małą dziewczynkę siedzącą na ławeczce i spoglądającą na ludzi... Obserwowała ona polskie krajobrazy, a także charakterystyczne dla Polaków zwyczaje i tradycje. czuła się samotnie, bowiem ludzie nie zawsze potrafili się dobrze zachowywać. Będąc małym dzieckiem nie zastanawiała sie nad swym losen, żyła beztrosko, zwyczajnie. Szła zazwyczaj z uniesioną głową i nie przejmowała sie konsekwencjami. Wolny czas spędzała niedaleko swego domu nad rzeczką, gdzie mogła się wyciszyć i spoglądając na piękno jakie bóg stworzył. Zawsze starała sie dbać o przyrode, wiedziała bowiem, że to co ją otacza jest obrazem który bedzie zawsze wspominała. Choć miała 10 lat uwielbiała sama spędzać czas wśród kwiatów i pachnących dzrzew :]]]

mam nadzieje ze o cos takiego chodziło xD
11 2 11