Odpowiedzi

2009-10-14T12:59:55+02:00
Właściwości fizyczne wody :

-ciecz
-bezbarwna
-bezwonna
-bez smaku
-zmienia stany skupienia : ciecz , gaz , ciało stałe.

Właściwości chemiczne wody :
-gęstosc wody wynosi 1 g/cm sześcienny lub 1000 km/m sześcienny.
-najwieksza gęstosć wody jest w 4 stopniach ''Celcjusza''
-wystepuje w 3 stanach skupienia
29 3 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:24:08+02:00
A)bezbarwna
b) bezwonna
c)bez smaku
występuje w 3 stanach skupienie : ciekłym, stałym, gazowym
temp. wrzenia = 100 (stopni celcjusza)
temp. krzepnięcia = 0(stopni celcjusza)
gęstosc = 1 (gram na centymetr sześcienny)
nie toksyczna
zamarzając zwiększa swoją obiętośc
doskonały rozpuszczalnik
reagent wielu reakcji chemicznych
środowisko życia wielu organizmów
składnik organizmów zywych
umożliwia życie na ziemi
25 3 25